FANDOM

Logo-1

Adı  : Last Exile

Türü  : Aksiyon, Macera ve Bilimkurgu

Yapım  : GONZO, Victor Entertaintment

Türkiye' de : Yayınlan(ıyor)dı

Karakterler Edit

Claus Valca

Claus400cd

(15 yaşında / erkek): Babasının ölümünün ardından yalnız kalan ve göklerde kuryelik yapan bir gökgemi (küçük bir gök gemisi) pilotudur. Güvenilmeyecek derecede çelimsiz görünse de, küçüklüğünden beri gökgemilere alışkın olduğundan, pilotluk becerilerinin üstüne yoktur. Büyük Akıntı'yı geçmeye çalışırken hayatını kaybeden babasıyla gurur duyar. Bir gün Büyük Akıntı'yı geçme umudunu taşır.

Lavie Head

Lavie442ca

(15 yaşında / kız): Claus'un rotacısıdır ve onunla beraber kuryelik yapar. Bazen Claus'un rahat ve iyimser tavırlarına gıcık olsa da, iş teklifleri almaktan yemeğini pişirmeye kadar ona gayet iyi bakar. Lavie'nin babası da, Claus'un çalışma arkadaşı olan müthiş bir rotacı ve tamircidir. Ama o da Büyük Akıntı'yı geçmeye çalışırken hayatını kaybetmiştir. Lavie de bu yüzden günün birinde Claus'la birlikte Büyük Akıntı'yı geçme hayalleri kurar.

Al(Alvis) E. Hamilton

Alvis4c826

(11 yaşında / kız): Claus'tan savaş gemisi Silvana'ya teslim etmesi istenen kızdır. Birtakım muazzam sırlar taşıyor gibi görünür.

Alex Row

Alex05a26

(28 yaşında / erkek): Claus'un Al'i teslim ettiği savaş gemisi Silvana'nın kaptanıdır. Çok sayıda ehliyet ve ödülü olmasına rağmen, orduda kalmamış, kendi amaçları için kendi kararlarını uygulamayı seçmiştir. Başarılı bir görev karşılığında kazandığı ödülü kullanarak gemisini ve mürettebatını geçindirir. Sakin mizaçlıdır ve duygularını pek belli etmez. Herkesin hayranlık duyduğu, gözü pek ve azimli biridir.

Tatiana Wisla

Tatiana3d321

(17 yaşında / bayan): Silvana gemisinin hem as pilotu, hem de gök gemi filosunun şefidir. Çok sayıda savaşa katılmış, son derece becerikli bir pilottur ve kendine oldukça güvenir. Sıradan pilotlar onun gözüne giremez. Kendini fazlasıyla beğenir ama pek merhametli değildir. Bazen dengesiz davranabilir.

Ailster Agrew

Alister71b5c

(17 yaşında / bayan): Silvana gemisinde Tatiana'nın rotacısıdır. Adeta gölgesiymiş gibi Tatiana'nın sözünü dinler ve savaşlarda ona destek verir. Oldukça sakin ve sessiz görünür ama beklenmedik şekilde cüret gösterdiği de olur.

Sophia Forrester

Sophiaf1497

(19 yaşında / bayan): Savaş gemisi Silvana'nın yardımcı kaptanıdır. Zeki, çalışkan ve agresiftir. Hem güzel, hem de akıllı kadınlardandır. Gemi mürettebatının güvenini kazanmıştır. Hem savaş becerileri, hem de geminin seyri konusunda olağanüstü yeteneklidir. Alex'e karşı derin hisler beslemektedir fakat hislerin nafile olduğunun da bilincindedir.

Mullin Shetland

Mullene71a4

(19 yaşında / erkek): Tüfekçi olarak Mad Thane filosuna alınmış Milltia üyesidir. Ne yapar eder, katıldığı savaşlardan mutlaka sağ döner. Hayali, 20 gazilik madalyası alarak tüfekçiliği bırakmak ve daha iyi muamele göreceği bir işe geçmektir.

Dio Eracles

Dio78200

(16 yaşında / erkek): Lonca'da en fazla nüfuz sahibi olan kişinin oğludur. Herkes onu bir gün Lonca'nın başına geçecek kişi olarak görür. Korkusuz olduğu kadar, başkalarının kendine ayak uydurmasını sağlama yeteneğine de sahiptir. Claus'un gökgemi pilotluğunda olağanüstü bir yetenek görür. Claus'la yarışmak istediği zamandan itibaren başkarakterlerle güçlü ilişkiler içine girer.